Ανεμπόδιστες πτήσεις…

Πλησιάζω στην άκρη του βράχου
ανοίγω τα χέρια
σκύβω μπροστά
και αφήνομαι στο κενό.
Δεν πέφτω, αιωρούμαι σαν το γεράκι
στο ανοδικό ρεύμα που ψιθυρίζει
μυστικά τραγούδια της γης.
Κλείνω το μάτι στα αλανιάρικά σύννεφα
που συνταξιδεύουνε
λαθρεπιβάτες στους αέρηδες.
Βουτάω κάθετα
διασχίζω βολίδα το φαράγγι
πιτσιλισμένος δροσοσταλίδες
που ΄στάξαν απ’ τις υγρές φτέρες των βράχων.
Βγαίνω  στην άκρη σύριζα στο ποτάμι
και με ταχύτητα αϊτού
εκτοξεύομαι κατακόρυφα
στο ψηλότερο σύννεφο
ξαπλώνω  χαζεύοντας τα κύματα
που χαϊδεύουν τον απόμερο κόρφο.
Ακροπατώ στο σύννεφο
κι απλώνω ξανά τα χέρια μου
να αφεθώ στη μεθυστική πτήση
και τότε σε αγγίζω πλάι μου
και χαμογελάω στον ύπνο μου…

Στο όνειρό μου πετάω
και αυτό δεν μπορείτε να μου το στερήσετε…

Με αφορμή την υπέροχη φωτογραφία που δανείστηκα, όπως και τον τίτλο,
About politisx

Αδέσποτο σκυλί χωρίς αφέντες... Σιχαίνομαι την μπουλοκοποίηση και το μάντρωμα, σιχαίνομαι το βόλεμα και τον ωχαδερφισμό, το ραγιαδισμό και την κάθε λογής υποτέλεια, τον κάθε λογής ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό. Γουστάρω τα "όχι" πιο πολύ από τα "ναι"... και οι φίλοι μου ξέρουν να λένε όχι...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ανεμπόδιστες πτήσεις…

  1. Ο/Η Dina vitzileou λέει:

    Σ΄ευχαριστώ για την προέκταση που έδωσες στην φωτογραφία μου,
    με αυτούς τους όμορφους στίχους..
    Και βέβαια αυτό το τελευταίο,
    «Στο όνειρό μου πετάω
    και αυτό δεν μπορείτε να μου το στερήσετε…»
    ταυτίστηκε απόλυτα με το κίνητρο μου να αναρτήσω αυτή τη φωτό.

    • Ο/Η politisx λέει:

      Μια φωτογραφία ισοδυναμεί λένε με 1000 λέξεις… Οι δικές σου όμως, και ειδικά η συγκεκριμένη, με πολύ περισσότερες …
      Εγώ χρησιμοποίησα μόνο 117…

Σχολιάστε

