απεγνωσμένοι άνθρωποι κάνουν απεγνωσμένες πράξεις…

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡ.ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛ.ΕΛΕΓΧΩΝ & ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΔΗΜ. ΕΣΟΔΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ
Θεσσαλονίκης & Χανδρή 1
Μοσχάτο

Αγαπητέ/ή κύριε/α,

Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στα ηλεκτρονικά αρχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών στις 24/08/2012, διαπιστώθηκε ότι έχετε ληξιπρόθεσμη/ες δόση/εις οφειλών σας, βεβαιωμένες στις Δ.Ο.Υ. και σας καλούμε εντός 15 ημερών, να προβείτε στην τακτοποίηση της παραπάνω εκκρεμότητας.

Για τις συγκεκριμένες οφειλές σας, για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί ατομική ειδοποίηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www1.gsis.gr/webtax/incomefp/per2010/index.jspπροκειμένου να έχετε άμεση πληροφόρηση για το είδος, το ποσό και τη Δ.Ο.Υ. στην οποία έχει πραγματοποιηθεί η βεβαίωση. Σας γνωρίζουμε δε, ότι η μη συμμόρφωση ως προς την παραπάνω υποχρέωση σας, επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται από τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων και λοιπών νομοθετημάτων, οι κυριότερες των οποίων είναι:

  • Προσαύξηση 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης
  • Μη χορήγηση ΑΦΕ (Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας)
  • Μη δυνατότητα θεώρησης Βιβλίων και Στοιχείων (Κ.Β.Σ )
  • Λήψη αναγκαστικών και λοιπών μέτρων (πχ Κατάσχεση ακινήτων, μισθού, ενοικίων κλπ).

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε άμεσα στη Δ.Ο.Υ., όπου είναι βεβαιωμένες οι οφειλές σας, ή σε οποιαδήποτε άλλη Δ.Ο.Υ σας διευκολύνει.

Σε περίπτωση που έχετε τακτοποιήσει με οποιοδήποτε τρόπο τις ληξιπρόθεσμες δόσεις οφειλών σας, παρακαλούμε να αγνοήσετε την παρούσα επιστολή.
Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση μας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση: For_sym@gsis.gov.gr

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αγαπητή κ. Χαρά Μαυρίδου

Σε απάντηση της  επιστολή σας, που μόνο χαρά δεν μου έδωσε αλλά μόνο μαυρίλα…, σας γνωρίζω τα παρακάτω:
Πλέον των 30 ετών υπήρξα συνεπέστατος φορολογούμενος μαλάκας και εξοφλούσα πάντοτε όλες τις υποχρεώσεις μου άμεσα και στο ακέραιο, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τα αρχεία σας.
Σήμερα εξαιτίας της λεηλασίας των εισοδημάτων μου από τη ληστρική Χούντα που καταδυναστεύει τη Χώρα, δυσκολεύομαι να αντεπεξέλθω στις απολύτως αναγκαίες για την επιβίωση της οικογένειάς μου δαπάνες.
Καταβάλλοντας από το υστέρημά μου τα κερατιλίκια που μου καταλογίζετε, για τα «σπασμένα» του πολιτικού συρφετού που ρήμαζε τη Χώρα εδώ και 35 χρόνια, θα αναγκαστώ να  υποβάλλω την οικογένειά μου σε στερήσεις και η συνείδησή μου δεν μου το επιτρέπει…
Προτεραιότητα για μένα έχει η αξιοπρεπής επιβίωση των αγαπημένων μου και όχι η πληρωμή ντόπιων και ξένων τοκογλύφων. Λυπάμαι για τη φορολογική μη συμμόρφωσή μου, αλλά είμαι αναγκασμένος να δηλώσω οικονομική αδυναμία και να αναστείλλω κάθε πληρωμή. Το Κράτος μου χρωστάει δεν του χρωστάω!
Τις απειλές σας περί κατασχέσεων, αν έχετε τα κότσια, να εφαρμόσετε σε εκείνους που φοροδιαφεύγουν συστηματικά χρόνια τώρα και που τους γνωρίζετε καλά, όπως και οι τοπικές κοινωνίες καθώς και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ. 

Σε τυχόν περίπτωση τέτοιων ενεργειών σας εναντίον μου θα αντιτάξω κάθε νόμιμο και μη μέσο ώστε να υπερασπίσω με νύχια και με δόντια τα ελάχιστα περιουσιακά στοιχεία που δεν μου χάρισε κανένας, αλλά έχω αποκτήσει με χρόνια κόπου και ιδρώτα.
Η εφαρμογή αναγκαστικών μέτρων, καθ’ υπαγόρευση των αδίστακτων πολιτικών σας προϊσταμένων, οδηγεί τους πολίτες στην απελπισία και την απόγνωση και  πριν από οποιαδήποτε ενέργειά σας εναντίον μου ή και οποιουδήποτε άλλου Έλληνα πολίτη, σας  καλώ να λάβετε σοβαρά υπόψη σας ότι, απεγνωσμένοι άνθρωποι κάνουν απεγνωσμένες πράξεις…

About politisx

Αδέσποτο σκυλί χωρίς αφέντες... Σιχαίνομαι την μπουλοκοποίηση και το μάντρωμα, σιχαίνομαι το βόλεμα και τον ωχαδερφισμό, το ραγιαδισμό και την κάθε λογής υποτέλεια, τον κάθε λογής ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό. Γουστάρω τα "όχι" πιο πολύ από τα "ναι"... και οι φίλοι μου ξέρουν να λένε όχι...
This entry was posted in ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ..., ΧΟΥΝΤΑ, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

