τα πράγματα αλλάξανε, όμως δε φτιάξανε…

Μου ’λεγες «κάνε υπομονή λιγάκι ακόμα,
να δεις που κάποτε τα πράγματα θ’ αλλάξουνε».
Ρούφαγα θάρρος από το δικό σου στόμα
και δεν τα άφηνα τα δάκρυα να στάξουνε.

Και όπως τα ’λεγες
τα πράγματα αλλάξανε,
όμως δε φτιάξανε.

Είχες μια γλύκα στη φωνή, όταν μιλούσες.
«Μην κλαις», μου έλεγες, «τα δάκρυα είναι ανώφελα».
Με τις κουβέντες σου τα βράδια με μεθούσες
και να σ’ ακούω να μιλάς, Θε μου, πώς το ’θελα.

Και όπως τα ’λεγες
τα πράγματα αλλάξανε,
όμως δε φτιάξανε.

Των Φοιτητικών μου χρόνων, σε στίχους του Γιάννη Καλαμίτση και μουσική του Τάκη Μπουγά

Χαρισμένο εξαιρετικά στο blog toufekiastoskotadi
και στους λίγους φίλους του blog μου…
επίκαιρο…έ;

About politisx

Αδέσποτο σκυλί χωρίς αφέντες... Σιχαίνομαι την μπουλοκοποίηση και το μάντρωμα, σιχαίνομαι το βόλεμα και τον ωχαδερφισμό, το ραγιαδισμό και την κάθε λογής υποτέλεια, τον κάθε λογής ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό. Γουστάρω τα "όχι" πιο πολύ από τα "ναι"... και οι φίλοι μου ξέρουν να λένε όχι...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to τα πράγματα αλλάξανε, όμως δε φτιάξανε…

  1. Ο/Η HeadWaiter λέει:

    τα πράγματα αλλάξανε, όμως δε φτιάξανε….
    όμως εμείς θα συνεχίσουμε να κυνηγάμε …….ανεμόμυλους.
    Σ΄ ευχαριστώ φίλε Χρήστο για το κουράγιο που μου έδωσες.
    Τάσος Χαρτάς.

Σχολιάστε

